وبلاگ همین حوالی

وبلاگ مجله تخصصی همین پحوالی

وبلاگ همین حوالی

وبلاگ مجله تخصصی همین پحوالی

  • ۰
  • ۰

برای همه ما پیش اومده ک یک گل خریدیم ولی گلدونشو دوست نداشتیم. ما یک روش ساده برای تزیین گلدان بهتون یاد میدیم تا به راحتی و با کمترین هزینه یک گلدان زیبا داشته باشید که بتونید اونو تو دکور خونتون جا بدید.

من اینکار رو با کاغذ کادو انجام می دم. همیشه وقتی بسته ای را باز می کنم بسیار هیجان دارم که ببینم در چه کاغذی بسته بندی شده است. با اینکه خیلی مرسوم نیست، ولی گاهی اوقات اطرافیانم از این کاغذهای کاهی و کرم رنگ  برای بسته بندی استفاده می کنند. من همیشه این کاغذها را نگه می دارم زیرا از نظر من ساده و درعین حال بسیار زیبا هستند، ولی مدتی پیش مجبور شدم کاغذ هایم را از منزل به محل کارم انتقال دهم، متوجه شدم اگر بخواهم این همه کاغذ را نگه داری کنم، باید بتوانم بخوبی از آنها استفاده کنم.

تزیین گلدان

این مطلب آموزشی می تواند برای افرادی مانند من که کاغذها را نگه داری می کنند بسیار مفید باشد. می توانید از کاغذهای بازیافتی و یا طرح داری که در کمد خود دارید استفاده کنید. دیگر نیازی به سبد های بزرگ برای نگه داری این کاغذها در کمد خود ندارید.

تزیین گلدان

تزیین گلدان

 

مواد لازم

کاغذ | چسب مایع | چسب نواری | قیچی

تزیین گلدان

۱ـ دو تکه کاغذ را بردارید. من معمولا از دو کاغذ رنگی استفاده می کنم تا قسمت بیرونی ساکی که درست می کنم رنگی باشد. سپس کاغذ درون ساک را بزرگتر از کاغذ بیرونی می بُرم تا تا‌کردن لبه ها ساده تر شود. سپس کاغذ درونی را روی زمین قرار می دهم و بعد کاغذ بیرونی را روی آن می گذارم و قسمت های اضافی را تا می کنم.

۲ـ هر دو کاغذ را به آرامی تا می کنم و لبه های سمت راست و چپ را به وسط می آورم. سعی کنید این بخش ها را زیاد تا نکنید و فقط به داخل بیاورید.

۳ـ در سمت راست، قسمت های درونی و بیرونی را روی هم قرار دهید و چسب مایع را در سراسر لبه ها استفاده کنید. لبه های راست و چپ را به آرامی روی هم قرار دهید و بچسبانید. اطمینان حاصل کنید که چسب مایع قسمت های درونی را به هم نچسباند و فقط لبه ها را متصل کند.

تزیین گلدان

۴ـ قسمت پایینی ساک را تا کنید. هر چه تای شما بیشتر باشد، سبد بزرگتری خواهید داشت. بخش های ساک را از قسمت پایین از هم جدا کنید تا شکلی شبیه به الماس (مانند تصویر) داشته باشید. لبه های این الماس را فشار دهید و تا کنید. (الماس شما قسمت بالایی صاف و تخت دارد و قسمت پایینی هم خوب به نظر می رسد.)

تزیین گلدان

تزیین گلدان

۵ـ گوشه های بالایی و پایینی را به سمت مرکز بیاورید، تا کنید، و با چسب نواری بچسبانید.

تزیین گلدان

تزیین گلدان

۶ـ دست خود را درون ساک قرار دهید و آنرا به شکل دلخواه درآورید. قسمت بالایی را طبق اندازۀ ساک، چندبار تا کنید.

تزیین گلدان

تزیین گلدان

حال، ساک شما آماده است و می توانید گلدان، و یا هر چیز دیگری را در آن قرار دهید. به یاد داشته باشید برای آب دادن گلدان، گلدان را از ساک کاغذی بیرون بیاورید. در غیر اینصورت ساک خیس و خراب می شود.

تزیین گلدان

تزیین گلدان

این بود یه مطلب سرگرمی و آموزشی درباره تزیین گلدان امیدوارم ک این مطلب براتون مفید باشه.

منبع: مجله تخصصی همین حوالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی