وبلاگ همین حوالی

وبلاگ مجله تخصصی همین پحوالی

وبلاگ همین حوالی

وبلاگ مجله تخصصی همین پحوالی

  • ۰
  • ۰

چگونگی ایجاد پالت طراحی برای یک برند که زیبایی یکپارچه را با مشخص کردن رنگ ها، فونت ها و سبک های عکاسی که به بهترین وجه برند شما را نشان می دهد، بیاموزید. از ایجاد یک شناسنامه برای یک برند از طریق انتخاب رنگ های سازگار تا طراحی عکس های یکپارچه و هماهنگ برای یک محصول، همه ی این ها تصمیمات طراحی است  که نحوه ی ارتباط مردم را در هنگام برقراری ارتباط با کسب و کار شما شکل می دهد. ایجاد پالت طراحی برای یک برند، راهنمای مرجعی را برای تمام داشته های دیجیتال و چاپی که کسب و کار شما نیاز دارد را تهیه می کند. دستورالعمل های زیبایی شناختی روشن به شما کمک خواهد کرد که با بازار هدف خود مانند بازار وسایل تزیینی ارتباط برقرار کرده، شخصیت و ارزش های فروشگاه خود را نشان دهید. برای شروع تصمیم بگیرید که کسب و کارتان می خواهد چه سبکی را به بازار هدف خود منتقل کند.

زمانی که شما بتوانید سبک متمایز کسب و کار خود را توضیح دهید، آماده هستید تا با ایجاد پالت طراحی برای یک برند آن را منعکس کنید.

رنگ ها

در مورد ترکیبات رنگی  که شخصیت برند شما را نشان می دهد فکر کنید. از کدام پیوستگی های بصری مثبتی می توانید استفاده کنید تا توجه بازار هدف خود را جلب کنید؟ دو تا پنج رنگ مکمل را به عنوان پایه ای برای روایت های بصری خود شناسایی کنید.

 

فونت ها

با پشتیبانی از ترکیب فونت های سازگار که شخصیت و هویت برند شما را نشان می دهد، مکاتبه ی واضح و روشن همیشه باید هدف اصلی باشد.همانطور که گزینه های مناسبتان را جست وجو می کنید، در مورد مواردی که فونت های شما در آنها به نمایش گذاشته می شوند مانند لوگو، بسته بندی محصولاتتان، بازاریابی، وب سایت و ... نیز فکر کنید.

 

عکاسی

خریداران بر اساس آنچه در عکس ها می بینند،  کار شما را قضاوت می کنند. در نتیجه بسیار مهم است که عکس های شما بتواند به صورت قابل توجهی هویت شما را به مشتری منعکس کند. عکس ها باید پالت رنگ و سبک زیبایی شما را از طریق زمینه های منسجم، ظاهری فکر شده و تصاویر با کیفیت بالا  بازتاب دهند. پس از همه ی اینها، یک عکس تار یا با روشنایی ضعیف کار زیادی برای بالا بردن کیفیت کسب و کارتان و دقت و توجهی که به آن دارید انجام نمی دهد. با اینکه پس زمینه و طراحی عکس ها نیازی ندارد که در تمام تصاویر یکسان باشد، سعی کنید مجموعه ای یکپارچه و تکمیلی از طریق تم ها و تناژ رنگی شبیه به هم داشته باشید.

ایجاد پالت طراحی برای یک برند

خلاصه همانطور که لباس هایی که می پوشید تا حد قابل توجهی شخصیت و طرز فکر شما را نشان می دهد و هر کس مطابق  با همین معیار ها نوع پوشش و آیتم های آن را انتخاب می کند، برای آنکه بتوانید به بهترین شکل ممکن شخصیت، هویت، طرز فکر و کیفیت برندتان را در بازار هدف و در بین مشتریان نشان دهید باید مواد و مصالح را به درستی و با فکر و درایت انتخاب کنید تا در رسیدن به هدف به شما کمک کنند و نام برندتان بر سر زبان ها بیفتد.

منبع: مجله تخصصی همین حوالی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی